Elektronik Şikayet Sistemi

* Bu sistem üzerinden sadece BANKALAR hakkındaki BİREYSEL nitelikli şikayetler alınmaktadır. Bunun dışındaki başvurularınızı dilekçe ile BDDK'ye iletebilirsiniz.
* Bu sistem üzerinden gerçek kişiler tarafından iletilse dahi TÜZEL KİŞİ/TİCARİ NİTELİKLİ şikayetler işleme alınmamaktadır.
* Elektronik şikayet sistemine iletilen şikayet gerekli işlemin tesis edilmesini teminen bankalara yönlendirilmektedir. BDDK tarafından ayrıca bir cevap gönderilmemektedir.

Sigortacılık ile ilgili başvurularınızı Hazine ve Maliye Bakanlığı Sigortacılık Genel Müdürlüğüne iletebilirsiniz.

Şikayette Bulunmak İstiyorumŞikayetimi Takip Etmek İstiyorum

LÜTFEN DİKKAT!

  • 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir. Bu taleplerinizin bu sistem üzerinden değerlendirilmeye alınması mümkün bulunmamaktadır.
  • Daha hızlı sonuç elde edebilmeniz açısından, şikâyetlerinizi öncelikle şikayetçi olduğunuz bankaya iletmeniz ve talebinizin karşılanmaması halinde bu sistem üzerinden talebinizi iletmeniz daha uygun olacaktır.