Elektronik Şikayet Sistemi

* Bu sistem üzerinden sadece BANKALAR hakkındaki şikayetler alınmaktadır.



Sigortacılık ile ilgili başvurularınızı Hazine ve Maliye Bakanlığı Sigortacılık Genel Müdürlüğüne iletebilirsiniz.

Şikayet İşlemleri İçin Tıklayınız

LÜTFEN DİKKAT!

  • 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir. Bu taleplerinizin bu sistem üzerinden değerlendirilmeye alınması mümkün bulunmamaktadır.
  • E-şikayet sistemi üzerinden Kurumumuza iletilen tüm şikayetleriniz muhatap bankaya iletildikten sonra gelen cevapla birlikte değerlendirmeye alınacaktır.
  • Daha hızlı sonuç elde edebilmeniz açısından, şikâyetlerinizi öncelikle şikayetçi olduğunuz bankaya iletmeniz ve talebinizin karşılanmaması halinde bu sistem üzerinden talebinizi iletmeniz daha uygun olacaktır.