BDDK Elektronik Şikayet Sistemi

* Elektronik şikayet sistemi Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu tarafından kurulmuş bir sistem olup, sisteme iletilen şikayet kaydı değerlendirilmesini müteakip gerekli işlemin tesis edilmesini teminen bankalara yönlendirilmektedir.
* Sistem üzerinden “TÜZEL KİŞİ” şikayetleri alınmamaktadır. Ticari işlere ilişkin e-şikayet üzerinden gelen başvurular (gerçek kişiler tarafından iletilse dahi) işleme alınmayacaktır.
* Sistem üzerinden başvuru sahibine, kural olarak, Kurumumuz tarafından ayrıca bir cevap gönderilmemektedir.
* Şikayet kaydı bırakmadan önce konu ile ilgili Bankanızla görüşmüş olmanız önem arz etmektedir.

Sigortacılık ile ilgili başvurularınızı Hazine Müsteşarlığının internet adresinde yer alan E-Hizmetler / Sigortacılık E-başvuru / Öneri ve Şikâyetleriniz için E-Başvuru Formu linkleri üzerinden yapınız.

Şikayette Bulunmak İstiyorumŞikayetimi Takip Etmek İstiyorum

LÜTFEN DİKKAT!

  • 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir. Bu taleplerinizin bu sistem üzerinden değerlendirilmeye alınması mümkün bulunmamaktadır.
  • Daha hızlı sonuç elde edebilmeniz açısından, şikâyetlerinizi öncelikle şikayetçi olduğunuz banka veya finansal kuruluşa iletmeniz ve talebinizin karşılanmaması halinde bu sistem üzerinden talebinizi iletmeniz daha uygun olacaktır.